АКРЕДИТАЦІЯ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ МИТНИЦІ

Якщо у Вас є зареєстроване підприємство чи СПД і Ви збираєтесь здійснювати зовнішньо-економічну діяльність потрібно надати брокеру копії наступних документів:

1.Свідоцтво про державну реєчтрацію або виписка з держ реєстру.(Юридична особа,Фізична особа-підпиємець\СПД)

2.Надати довідку з банку про відкриті валютні рахунки.

3.Паспорт і код директора.(Юридична особа,Фізична особа-підпиємець\СПД)

4.Паспорт і код відповідальних осіб по роботі з митницею, якщо такі особи на підприємстві.(Юридична особа,Фізична особа-підпиємець\СПД)

5.Вказати номер телефону директора, які є в базі податкової.(Юридична особа,Фізична особа-підпиємець\СПД)

6.Витяг з реєстру платників ПДВ, якщо фірма являється платником.

Наш митний брокер готує заяву про взяття на облік особи, яка здійснює операціїї з товарами, згідно наказу Мінфіну № 552.

Директор підприємства підписує і ставить печатку на заяві.

В результаті Ви отримуєте акредитацію на Тернопільській митниці та можете здійснювати зовнішньо-економічну діяльність.

Термін оформлення картки акредитації: 2 робочих дні з моменту надання документів.

Вартість оформлення: 300 грн.

Термінове оформлення карточки акредитації, на протязі двох-трьох годин - 600 грн.

Назад